یادداشت هایی در باره پایش سلامت سازه

این صفحه جهت ارائه تجربیات شخصی در خصوص ارتعاش سازه و پایش سلامت سازه به مخاطبان علاقمند می باشد

یادداشت هایی در باره پایش سلامت سازه

این صفحه جهت ارائه تجربیات شخصی در خصوص ارتعاش سازه و پایش سلامت سازه به مخاطبان علاقمند می باشد

هدف از ایجاد این صفحه

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ق.ظ

جامعه مدرن امروزی تحت تاثیر سازه هایی نظیر پل ها، نیروگاه های برق، سکو های نفتی و ساختمان های شهری و صنعتی می باشد. این سازه های موجود بعضا به عمر طراحی خود نزدیک شده اند و نیاز به بررسی آنها از نظر ایمنی استفاده و عملکرد می باشد. 

همچنین از منظر طراحی و توسعه سیستم های جدید سازه ای، شناخت رفتار واقعی سازه درمقابل نیرو های خارجی ، لزوم این بررسی ها را بیش از پیش مورد توجه قرار می دهد. شناسایی و ردیابی خرابی در سازه ها بعد از اثر نیرو های خارجی نظیر زلزله، انفجار و یا باد نیز موضوعی می باشد که ضرورت بررسی ایمنی سازه ها  را دوچندان می نماید.

در این صفحه سعی می گردد در خصوص پایش سلامت سازه های ساختمانی و روش های انجام آن بحث گردد و تلاش می گردد تا با ارائه مطالب مفید و کاربردی  این مبحث را در جامعه مهندسی عمران کشور مطرح کرده تا از هرچه ایمن بودن ساختمان های خود اطمینان حاصل نمایم. امید است این صفحه محلی گردد تا علاقمندان به موضوع  پایش سلامت سازه ضمن استفاده از مطالب آن ، با ورود به این بحث و ارائه نظرات خود در هرچه پربار شدن آن کمک نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی